Cap. saizecisiopt

smoke

Inspirat dupa gigi… vorba lui muiut…

Surprins! …. mi-a soptit in ureche intre somn si trezire o voce leganata…apoi un ras subtire de voie buna fugarind secundele ca un ecou, m-au facut sa intredeschid pleoapele in vis… Inainte de asta cu ceva timp neimportant dealtfel cu cat , imi propusesem sa fiu cuminte .

Pur si simplu mi-am zis : Sa fiu cuminte e cel mai important, si am gandit acel cuminte ca pe o pietrificare pentru ca nu aveam timp sa-mi definesc “cuminte”. Brusc genunchii mi s-au turnat in matrite de fonta, grei ca hainele de lana imbibate cu apa, incercam sa-i misc usor, gandind fiecare mm patrat de aer ce-l strabateam, am reusit sa-mi plasez gambele intinse, fixand gleznele de marginea patului.Era comod si ma stabilisem in pozitia asta pentru o vesnicie..daca tot era sa fiu cuminte macar sa am parte de confort.
Constientizam cu o placere absoluta faptul ca posed atatea membre.. !!! Si vanam aerul din jurul meu cu incetinitorul,  in reluare, cu gandul sa fie ca in reluare, ma transformasem in caracatita si ma simteam verde si am ras caci gandul de verde m-a dus la gemul de nuci de la Sambata , asa da …caracatita verde ca gemul de nuci si norii  ce pluteau peste munti cel putin asa se vedea din iarba, ca niste corabii spaniole, portugheze mama dracu …conchistadori ceva ..

Apropo de conchistadori, frumosi domne’ , in zalele lor facute pe comanda ca atunci nu era chestia cu Pret a Porte, ce straluceau in soare de se inchinau si zeii mayasi la ele, mincinosi nefericiti , zeii mayasi stateau in padurile lor tropicale nicidecum nu ieseau ei la malu’ marii ca pescarii aia amarati ,mda ma rog…

Si brusc un gand mi-a luat-o inainte, atunci incercam din rasputeri sa-l ajung, era probabil cel mai rapid gand pe care l-am avut, fugeam dupa el cu toti neuronii gafaind incurajand ca niste ultrasi jegosi   …ale ale ale ,ale ale ale, s-a oprit intr-un final razand, rade ca prostul am gandit , nu ma mai tin genunchii amice de aia nu te prindeam si da-i si rade ha! ha! ha! ha! ha! pai normal ca nu te mai tin, nu vezi ce greiiiiiiiiiii sunt …Grei da , si pleoapele erau ca niste obloane intepenite de casa veche parasita. Si ce dracu fac eu aici …
Si atunci, intra ea ca o bila de foc topaind prin pat in jurul meu ca un caprior iesit in martie la pascut …baby, ce desteapta suuuuunt incredibil atatea ganduri inteligente ma bombardeaza as vrea sa ti le explic dar nu pot, acum ma grabesc sa mi le pun in ordine si vin ca un suvoi, ca un uragan, chestii negandite dar atat de inteligente, incredibil….
Stai linistita baby, am zis, acum imi trag si eu sufletul dupa alergatura asta nebuna ..al dracu gand …cat de rapid …

 

Leave a comment